در قالب ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ جزیره؛

"موزه بازار جووا" در قشم افتتاح می‌شود

"موزه بازار جووا" در قشم افتتاح می‌شود
کدخبر : 577144

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز به کار "موزه بازار جووا" در قالب بخشی از ویژه‌برنامه‌های نوروز 1402 در این منطقه آزاد خبر داد.

ایوب زارعی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که در این منطقه برای استقبال از گردشگران نورزی در حال انجام است، گفت: "موزه بازار جووا" باهدف معرفی و ارائه دست‌ساخته‌های بومی جامعه محلی و توسعه گردشگری میراث، در مجاورت قلعه پرتغالی‌های شهر قشم، پذیرای گردشگران نوروزی است.

وی از تداوم برگزاری موزه مذکور در ماه میهمانی خدا خبر داد و افزود: به‌منظور کمک به معرفی گردشگری مذهبی در روزهای ماه مبارک رمضان نیز این موزه از افطار تا سحر فضایی مفرح برای روزه‌داران و میهمانان جزیره مهیا می‌سازد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن دعوت از همه هم‌وطنان برای انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: نوروز امسال، جزیره جهانی قشم با رویکردی متفاوت و با شعار "میهمان‌داریم"، بر برندسازی و توسعه مفهوم میهمان‌نوازی جنوبی‌ها، صحه خواهد گذاشت.

گفتنی است، موزه بازار جووا ، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ با برنامه‌هایی همچون اجرای موسیقی محلی، نمایش میدانی و رویدادهای فرهنگی مختلف دیگری کار خود را آغاز کرده و تا پایان ماه رمضان در سال ۱۴۰۲، میزبان گردشگران و ساکنان جزیره جهانی قشم است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: