نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

عبور از رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه موجب مسرت است

عبور از رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه موجب مسرت است
کدخبر : 577156

نماینده مردم مبارکه گفت: باید از سیستم مدیریت و کلیه عوامل فعال در این صنعت عظیم تشکر کرد که با برنامه‌ریزی و همتی که به خرج دادند چند روز مانده به پایان سال این رکورد را رقم زدند.

پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص عبور از رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام توسط گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: امسال صنعت فولاد در تابستان با قطعی و کاهش مصرف برق و در زمستان با قطعی و کاهش مصرف گاز مواجه شد اما موجب مسرت است که با وجود این مشکلات تولید سالانه در گروه فولاد مبارکه چند روز مانده به پایان سال از ۱۰ میلیون تن هم گذشت.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از سیستم مدیریت و کلیه عوامل فعال در این صنعت عظیم تشکر کرد که با برنامه‌ریزی و همتی که به خرج دادند؛ این رکورد را رقم زدند. همچنین قطعاً نقش بی‌بدیل کارگران زحمت‌کش که در این شرکت و در پیمانکاری‌های آن مشغول به کار هستند یکی از عوامل اصلی در رسیدن به این رکورد است و باید دست تک‌تک آن‌ها را بوسید.

وی افزود: این نمونه خوبی است برای کشور ما که در شرایط مختلف و با وجود محدودیت‌ها اگر برنامه‌ریزی و همدلی نیروهای بخش تولید باشد، می‌توانند هر نوع پیشرفتی را رقم بزند.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: