فولاد سنگان/

جلسه تدوین برنامه استراتژی‌ فولاد سنگان برگزار شد

 جلسه تدوین برنامه استراتژی‌ فولاد سنگان برگزار شد
کدخبر : 577196

جلسه تدوین برنامه استراتژی‌ فولاد سنگان با حضور مدیرعامل، معاونان ، مدیران و روسای این شرکت برگزار شد.

نشست هم اندیشی تدوین برنامه استراتژیک افق ۱۴۰۴-۱۴۰۲ شرکت فولاد سنگان به مدت دو روز برگزار شد و در این نشست ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته، برنامه ها و اهداف پیش روی این شرکت نیز بازبینی شد.

دکتر علی امرایی در آیین افتتاح این نشست، ضمن تقدیر از کلیه همکاران این شرکت افزود : همکاران پرتلاش ما در مجموعه فولاد سنگان با تلاش روز توانستند به رکوردهای متعدد در تولید روزانه و ماهیانه دست یابند که اگر توقفات ناشی از محدودیت های گاز و برق نبود، مسلما از ظرفیت تولید سالیانه عبور می کردیم.

امرایی ضمن تشریح جهت گیری های استراتژیک و چشم انداز این شرکت، افزود : این شرکت جهت دست یابی به اهداف پیش بینی شده، طرح های توسعه ای متعددی را در دستور کار دارد که ، ایجاد کارخانه کنسانتره هماتیت ، افزایش ظرفیت تولید در کارخانه گندله سازی، ایجاد نیروگاه بادی و… از جمله برنامه های این شرکت در دستیابی به اهداف می باشد.

در ادامه این نشست، به منظور بررسی دقیق اهداف ، پروژها و اقدامات هر واحد، کارگاه هایی با حضور معاونین و مدیران به صورت فشرده برگزار و مشاور اقدامات استراتژیک فولاد سنگان، آقای اللهوردی تقوی ضمن تشریح و نظارت بر اجرای موثر این کارگاه ها، به بازبینی مجدد اهداف هر یک از معاونت ها پرداخت.

گفتنی است،  شرکت فولاد سنگان در انتهای هر سال بازنگری در تدوین نقشه استراتژی‌های خود را در دستور کار قرار می‌دهد و به همین منظور جلساتی با حضور معاونت‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه شرکت فولاد سنگان برگزار می‌شود.

روابط عمومی فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: