بانک ملی ایران/

همراهی و همدلی مدیران با کارکنان سختکوش مستقر در واحد های پایانه صفر مرزی در ایام پایانی سال

همراهی و همدلی مدیران با کارکنان سختکوش مستقر در واحد های پایانه صفر مرزی در ایام پایانی سال
کدخبر : 577243

محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک در سفر به استان سیستان و بلوچستان ضمن دیدار با همکاران برخی شعب مرزی استان ، عباسعلی کیخوایی را به عنوان سرپرست جدید این اداره امور شعب معرفی کرد.

در مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان که با حضور محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ، حسن کاظمی معاون منابع انسانی ، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، مدیران عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ، رؤسای حوزه‌ها، ، کارشناسان ، مسئولان واحدهای ستادی اداره امور شعب و رئیس شعبه ممتاز برگزار شد؛ از زحمات حسن کاظمی رئیس اسبق این اداره امور شعب تقدیر شد.در این مراسم معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو، ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در سال جاری، فاصله بین میزان پرداختی تسهیلات با منابع جذب شده در این استان را نشان از توجه بانک ملی ایران به حمایت از مردم شریف استان دانست و هدفمندی در امور و ایجاد فرهنگ سازی پرداخت تسهیلات درست و اصولی را از جمله اقدامات خوب و مطلوب منطقه دو کشور دانست.

وی همچنین گفت: امیدوارم با توجه به پتانسیل های موجود در استان، همه همکاران با اهتمام و همدلی جدی ، شناخت نقاط قوت و ضعف سال جاری و استفاده از خرد جمعی، عملکرد مطلوب استان بیش از پیش بهبود و شاخص‌های عملکردی استان ارتقاء یابد.

در ادامه مراسم حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان اقتصادی و همه همکاران شبکه بانکی استان بخصوص کارکنان بانک ملی ایران، فرصت خدمت به مردم صادق و غیور این استان را موهبتی دانست که اگر به درستی انجام پذیرد موجبات رضایت مردم و مشتریان فراهم می گردد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود مدیران و مسئولان بانک را به رعایت عدالت در انتصابات و برخورداری از امکانات بانک توصیه کرد.پس از آن مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری از عملکرد بانک ملی ایران در خصوص کمک به ایجاد اشتغال و تلاش در جهت جذب سرمایه در استان تقدیر و از تلاش و همراهی کاظمی رئیس اسبق اداره امور شعب با تیم اقتصادی در استان قدردانی کرد.

در پایان عباسعلی کیخوایی سرپرست اداره امور شعب استان به ارائه مختصری از آمار ، عملکرد و جایگاه اداره امور و توضیح در مورد برنامه های سال آتی پرداخت و موفقیت ها و جایگاه بدست آمده را حاصل تلاش ، همت و همراهی همه کارکنان اداره امور شعب استان دانست.

شایان ذکر است نجف زاده در جریان این سفر از شعبه میرجاوه و باجه پایانه مرزی شهرک تفتان واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید و با همکاران و تنی چند از مشتریان این شعبه دیدار و گفت وگوی کرد.

وی در پایان این سفر با حضور در باجه پایانه مرزی شهرک تفتان ، با مدیران گمرک و پایانه مرزی این شهرستان ملاقات کرد.

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: