بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

پیام نوروزی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پیام نوروزی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
کدخبر : 577260

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیام نوروزی خود اظهار داشت: «در سال جدید تلاش خواهیم کرد در چارچوب ۲ رویکرد کلی تسهیل فرآیندهای ارائه خدمت و به‌روزرسانی سامانه‌ها اقداماتی را صورت دهیم تا مشتریان به‌گونه‌ای آسان‌تر و با کیفیت‌تر خدمات بانکی را دریافت کنند.»

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، عملکرد بانک در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های آن در سال ۱۴۰۲ را تبیین کرد.

در این پیام آمده است:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز نمادی است تا به خاطرمان آورد چونان که خداوند متعال، جانِ طبیعت را تازه می‌کند، ما نیز باید مروری بر افکار و اعمال خود داشته باشیم و آنجا که نیاز است، رویکردی نو در پیش گیریم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ با حمایت سهامداران، مشتریان و کارکنان خود توانست توفیقات بزرگی را به دست آورد. رشد بیش از ۷۰ درصدی منابع، افزایش ۲ میلیون نفری تعداد مشتریان، پرداخت حدود ۳ میلیون فقره وام و حفظ مطالبات معوق در سطح کمتر از نیم درصد که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی به شمار می‌رود، نمایی از عملکرد بانک در آینه شاخص‌های آماری است.

بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شد در سال ۱۴۰۱ پروژه‌هایی همچون راه‌اندازی پیشخوان مجازی و همچنین پلتفرم نئوبانک قرض‌الحسنه (کیوبانک)، عرضه اوراق قرض‌الحسنه، دریافت مزد خدمت به جای کارمزد ثابت وام، سفته الکترونیکی و توثیق سهام را به سرانجام برساند که همه باعث تسهیل در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان شد.

در سال جدید نیز به لطف خداوند و همت بلند کارکنان بانک، تلاش خواهیم کرد در چارچوب ۲ رویکرد کلی تسهیل فرآیندهای ارائه خدمت و به‌روزرسانی سامانه‌ها اقداماتی را صورت دهیم تا مشتریان به‌گونه‌ای آسان‌تر و با کیفیت‌تر خدمات بانکی را دریافت کنند.

ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن سال نو، امیدوارم روزی بیاید که همه جامعه ایرانی از برکت قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند و دریافت خدمات نوین بانکی بر بستر قرض‌الحسنه به‌عنوان یک سنت دیرینه را تجربه کنند؛ روزی که ۸۵ میلیون ایرانی، ۸۵ میلیون حساب قرض‌الحسنه داشته باشند.

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: