بیمه ملت/

خدمت‌رسانی بیمه ملت در ایام نوروز ۱۴۰۲

خدمت‌رسانی بیمه ملت در ایام نوروز 1402
کدخبر : 577273

شعب، نمایندگان،مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرویی در ایام نوروز 1402 فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران هستند.

نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز ۱۴۰۲ «مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران و پشتیبانی از آنان در هنگام نیاز، خدمات خود را به مراجعان و زیان‌دیدگان ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان بیمه ملت نیز در سراسر کشور براساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات نوروز همراه بیمه‌گزاران بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنان هستند.

همچنین، مرکز ارتباطات بیمه‌ملت در تعطیلات نوروز نیز همچون سال‌های گذشته، با شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است. این مرکز در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ فعال بوده و کلیه مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوط با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.

مشخصات مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت مالی و بدنی خودرویی در سراسر کشور و مراکز کشیک نوروزی نمایندگان صدور منتخب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر مشاهده کنید:

هفته اول:هفته اول تعطیلات نوروز از تاریخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۱ الی ۰۳/۰۱/۱۴۰۲ (به جز اول فروردین)

هفته دوم:هفته دوم تعطیلات نوروز از تاریخ ۰۵/۰۱/۱۴۰۲ الی ۱۰/۰۱/۱۴۰۲

مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت مالی و بدنی خودرو–نوروز ۱۴۰۲

مراکز کشیک نوروزی نمایندگان صدور–نوروز ۱۴۰۲

 

روابط عمومی بیمه ملت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: