بیمه ما/

پیام تبریک مدیرعامل بیمه "ما" به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان

پیام تبریک مدیرعامل بیمه "ما" به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان
کدخبر : 577281

مدیرعامل بیمه "ما" به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار...

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.

گره خوردن بهار ۱۴۰۲ با بهار قرآن و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فرصت ارزشمندی است تا "ما" نیز در این موسم نو شدن، با ارائه محصولات خلاقانه، تازه شویم. بهترین زمان است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو، خود را برای ادامه خدمت به هموطنان شریفمان آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت، بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ  "ما" توانست با تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران ستادی و شبکه فروش، تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل سازد و برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت تکریم بیمه گذاران و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه به عنوان محور اساسی فعالیت های خود، گام های بلندی برداشته و به موفقیت های مورد نظر دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت در صنعت بیمه، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

با عرض تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران بخصوص کلیه همکاران گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: