ستاد گردشگری شهرداری تهران/

سامانه مشاوره تلفنی گردشگری راه‌اندازی شد

سامانه مشاوره تلفنی گردشگری راه‌اندازی شد
کدخبر : 577377

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت، خبر داد.

امیر قاسمی، گفت: شهروندان و مسافران نوروزی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و گرفتن کد ۳ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاذبه‌ها، برنامه‌ها و مسیرهای گردشگری شهر تهران از جمله نشانی جاذبه‌ها گردشگری و ساعات بازدید را، دریافت کنند.

سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، تصریح‌کرد: مشاوران این سامانه از تورلیدرهای دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هستند و از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ آماده پاسخگویی تلفنی به شهروندان و میهمانان نوروزی پیرامون برنامه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی شهرداری تهران و ارائه مشاوره برای بهره‌مندی از جاذبه‌ها، برنامه‌ها و مسیرهای گردشگری شهر تهران، هستند.

وی اظهارداشت: شهروندان و میهمانان نوروزی همچنین از طریق تماس با این سامانه می‌توانند در تورهای گردشگری شهر تهران، ثبت نام کنند. امکان ثبت نام در این تورها در سامانه جامع گردشگری شهرداری تهران به نشانی visit.tehran.ir  نیز فراهم است.

وی یادآورشد: مشاوران این سامانه علاوه بر ارا‌یه اطلاعات گردشگری، آمادگی دارند، هر اطلاعات دیگری از جمله نشانی بیمارستان‌هاو... را در اختیار افراد بگذارند.

وی تصریح‌کرد: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری ازجمله اقدام‌های جدید ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای ایام نوروز و ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی است.

روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: