رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد:

سفر دریایی خودرویی به قشم از طریق ۳۵ فروند لندینگ کرافت در جریان است

سفر دریایی خودرویی به قشم از طریق ۳۵ فروند لندینگ کرافت در جریان است
کدخبر : 577381

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: سفر دریایی و خودرویی به قشم یکی از جذابیت های سفر به جنوب کشور است و هم اکنون ۳۵ فروند لندینگ کرافت در بنادر لافت و پل به صورت شبانه روزی مشغول جابجایی گردشگران هستند.

علی اشتری با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با توجه به استقبال گردشگران از سفر به جزیره قشم در صورت نیاز چند فروند لندینگ کرافت به بنادر لافت و پل اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: پارسال حدود ۲۵ لندینگ کرافت خودروهای گردشگران را جابجا می کرد و امسال با تدبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با افزایش تعداد لندینگ کرافت ها مدت زمان زمان انتظار گردشگران برای ورود به جزیره قشم را به حداقل رساندیم.

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: تاکنون بیش از ۴۵ هزار خودرو به جزیره قشم وارد شده اند و با توجه به تمهیدات انجام شده کمترین زمان ممکن برای ورود گردشگران در بندر پل وجود داشته است.

بنابراین گزارش، بنادر لافت و پل یکی از مهمترین مبادی ورودی جزیره است و سالانه میلیون ها گردشگر از طریق این بنادر به جزیره قشم وارد می شوند، این بنادر در کنار بندر شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی جزیره در نوروز به صورت شبانه روزی فعال هستند تا تردد گردشگران به جزیره سرعت پیدا کند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: