فرمانده انتظامی شهرستان قشم:

انسجام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم موجب آسودگی خاطر گردشگران است

انسجام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم موجب آسودگی خاطر گردشگران است
کدخبر : 577382

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: امسال انسجام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با مدیریت افشار فتح الهی، موجب ایجاد نظم و انضباط در ارائه خدمات و اسودگی خاطر گردشگران شده است.

سرهنگ محراب کاظمی ضمن حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: امنیت اجتماعی و ترافیکی موجود در جزیره ناشی از وحدت، همدلی و هماهنگی موجود بین دستگاه های اجرایی و انتظامی می باشد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز ضمن تعامل کامل با کمیته خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیک تمام توان و نیروی خود را برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران به ویژه در نقاط تردد و اسکان مسافران به کار گرفته است.

به گفته سرهنگ کاظمی، علی رغم افزایش حضور گردشگران نسبت به سال ها قبل تا این لحظه مشکل خاصی در جزیره وجود نداشته و امیدواریم این آرامش تا پایان نوروز ادامه پیدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از گردشگران تقاضا کرد همکاری لازم را در رعایت انضباط ترافیکی و اجتماعی داشته باشند تا این نوروز خاطره انگیزبرای همه هموطنان در یادگار بماند.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی خوب و توام با نشاط و برکت برای همه مردم سرزمین پهناور ایران و به ویژه مردم دریادل جزیره قشم، از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که شبانه روزی برای ایجاد امنیت و آرامش در جزیره در تلاش هستند، تشکر و قدردانی نمود.

روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: