معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران:

تهران در حال تبدیل به شهری گردشگرپذیر است

تهران در حال تبدیل به شهری گردشگرپذیر است
کدخبر : 577422

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با بیان این که فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز بسیار اثربخش بوده است، گفت: تهران در حال تبدیل از یک شهر مسافرفرست به شهری گردشگرپذیر است.

سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از ستاد گردشگری بازدید و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد قرار گرفت.

بشیری با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد، گفت: خلاقیت ها و پویایی‌های بسیارخوبی در فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد شاهد هستیم که می‌تواند در گردشگری شهر تهران بسیار اثربخش باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران شهرداری تهران، تصریح‌کرد: این اثربخشی را امسال در ایام نوروز در افزایش تعداد مراجعان به ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی نوروزی و همچنین افزایش تعداد تماس‌ها با مرکز مشاوره تلفنی ستاد گردشگری شهرداری تهران، شاهد هستیم.

وی با بیان این که تهران در حال تبدیل از یک شهر مسافرفرست به شهری گردشگرپذیر است، گفت: این تغییر نقش شهرداری را در حوزه گردشگری چند برابر خواهد کرد و به طورقطع همکاری‌های شهرداری با ادارات و سازمان‌ها مرتبط، می‌تواند موجب هم ‌فزایی در این زمینه ‌شود.

بشیری اظهارداشت: در تهران اماکن تاریخی و گردشگری داریم که ناشناخته هستند و براین اساس در حوزه گردشگری نیاز به اطلاع رسانی جامعی داریم.

وی افزود: شهرداری تهران می‌تواند با تمام توان خود در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت کرده و نقش خوبی در این زمینه ایفا کند تا از این طریق گردشگری‌پذیری، در تهران به یک اصل تبدیل شود.

 

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: