شهردار منطقه ۵ تهران:

محله کن مقصدی مناسب برای گردشگران طبیعت‌گرد است

محله کن مقصدی مناسب برای گردشگران طبیعت‌گرد است
کدخبر : 577431

شهردار منطقه 5 تهران گفت: محله و محدوده کن، مقصد گردشگری بسیار خوبی برای همه مردم تهران و مسافران نوروزی است و ما در این منطقه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران، در جریان بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، اظهارداشت: منطقه ۵ با برخورداری از هزارهکتار باغ پیوسته در محدوده‌های باغات کن، سولقان، سنگان و محدوده گردشگری امامزاده داود، دارای یک ویژگی ممتاز در حوزه گردشگری است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از چنین ظرفیتی می‌تواند یکی از مقاصد گردشگری شهر تهران به ویژه برای علاقه‌مندان به گردشگری طبیعت، باشد.

شریفی با معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵ تهران، گفت: در این منطقه بوستان بزرگ و کوهستانی کوهسار وجود دارد که مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان است. بوستان فرامنطقه‌ای جوانمردان نیز که در کنار رودخانه کن شکل گرفته است، یکی دیگر از ظرفیت‌های خوب این منطقه برای شهروندان و میهمانان نوروزی است. در کنار این بوستان‌های بزرگ، بوستان میعاد نیز در این ایام با برپایی جشن و برنامه‌های شاد شبانه، میزبان شهروندان است.

شهردار منطقه ۵ تهران، محله کن را از متفاوت‌ترین محله‌های این منطقه دانست و افزود: در شمال کن، باغ‌های خرمالو و باغ‌های درهم تنیده و سرسبزی وجود دارد و کوچه‌باغ‌های این محله دارای قدمتی در حدود هزارسال هستند. همچنین این محله امامزاده های متعددی دارد که دارای جنبه‌های تاریخی و همچنین معنوی هستند و شهروندان و میهمانان نوروزی در مسیر پیاده‌روی خود می‌توانند در کنار این امامزاده‌ها استراحت، زیارت و افطار کنند. از این منظر محله کن دارای ویژگی‌های منحصربه فرد و فوق العاده جذابی برای شهروندان و گردشگران است.

وی تاکیدکرد: محله و محدوده کن، مقصد گردشگری بسیار خوبی برای همه مردم تهران و مسافران نوروزی است و ما در این منطقه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم.

شهردار منطقه ۵ تهران فعالیت‌های ستادگردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز را اثربخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش بسیار خوبی در این ستاد و در سطح مناطق ۲۲گانه صورت گرفته که می‌تواند، نوروزی خوب و به یادماندنی برای مردم تهران و میهمانان نوروزی رقم بزند.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: