شهردار منطقه ۱۰ تهران:

فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری در ایام نوروز متفاوت از همه سال‌های مدیریت شهری است

فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری در ایام نوروز متفاوت از همه سال‌های مدیریت شهری است
کدخبر : 577447

شهردار منطقه 10 تهران، گفت: امسال به صورت تخصصی، فعالیت‌های ویژه‌ای در ستاد گردشگری شهرداری تهران درحال انجام است که متفاوت از همه سال‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود.

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران، در جریان بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، با بیان این مطلب اظهارداشت: امسال ستاد گردشگری شهرداری تهران، هماهنگی بسیار خوبی با مجموعه‌های مرتبط از جمله وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی و مذهبی، داشته است.

شهردار منطقه۱۰ تهران با اشاره به سیاست گردشگری ارزان و آسان ستاد گردشگری شهرداری تهران، گفت: براساس این سیاستگذاری، هزینه بسیارمناسبی برای تورهای گردشگری درنظرگرفته شده است به نحوی که اگر خانواده‌ای بخواهد به صورت شخصی از این جاذبه‌های گردشگری بازدید کنند، هزینه‌ بسیار بیشتری، خواهند داشت.

اخ الصنایع، تصریح‌کرد: گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که سال‌ها به آن توجه و رسیدگی نشده است. اما در دوره جدید مدیریت شهری با توجه به دستور شهردار تهران و نگاه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حمایت‌ها و اقدام‌های ویژه‌ای برای حوزه گردشگری، صورت گرفته است.

وی ایام نوروز را بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرتهران دانست و افزود: با توجه به حمایت‌ها و اقدام‌های ویژه صورت گرفته، دوره جدید مدیریت شهری در حوزه گردشگری، ایام نوروز اولین آزمون ستاد گردشگری شهرداری تهران است که با توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های تخصصی و ویژه‌ای که صورت گرفته، می‌توان نمره خوب و قابل قبولی به این ستاد، اختصاص داد.

شهردار منطقه۱۰ تهران یادآورشد: سیاست‌های کلی ستاد گردشگری تهران، موجب شده است تا مناطق نیز نگاه ویژه‌ و فعال‌تری به حوزه گردشگری داشته باشند.

اخ الصنایع با اشاره به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۱۰ تهران در ایام نوروز گفت: در حوزه گردشگری پایگاه اصلی ما در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار است که یکی از پاتوق های فرهنگی و گردشگری شهر تهران محسوب می‌شود. پیش از ایام نوروز این موزه بازسازی شد تا ارائه خدمت به شهروندان و میهمانان نوروزی به نحو بهتری صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین در یک اقدام پهنه‌ای و با همکاری مناطق ۹ و ۲۱، ویژه برنامه‌‌ای با محوریت اقوام برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هرشب در میدان آزادی، برگزار می‌شود. علاوه براین در بوستان غنی‌پور هر روز از ساعت ۱۷تا بعد از افطار برنامه جشنی به صرف افطاری برای شهروندان برگزار می‌شود.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: