رشد ۱۶ درصدی بازدید گردشگران/

ژئوپارک جهانی قشم پرچمدار جذب گردشگران طبیعت گرد

ژئوپارک جهانی قشم پرچمدار جذب گردشگران طبیعت گرد
کدخبر : 577456

قائم‌مقام کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا ششم فرودین ماه 1402، بیش از 81 هزار و 500 گردشگر از ژئوسایت های دیدنی قشم بازدید کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

سجاد اشگرف با اعلام این مطلب گفت: ژئوپارک جهانی قشم با در برداشتن میراث زمین شناختی، طبیعی و ناملموس متعدد با هدف توسعه پایدار و توانمندسازی جامعه محلی ایجاد شده و نقش ویژه ای در آشنایی گردشگران با فرهنگ غنی جزیره دارد.

وی ادامه داد: ژئوسایت های دره ستاره ها، غارنمکدان، تنگه چاهکوه، دره تندیس ها و موزه ژئوپارک از جمله مهمترین جاذبه هایی هستند که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته اند.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم خاطرنشان کرد: با مشارکت و همدلی جامعه محلی ژئوپارک امروز به برند گردشگری جزیره تبدیل شده و نام قشم را نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی بلندآوازه ساخته است.

اشگرف در پایان از همه گردشگران درخواست کرد تا هنگام بازدید از جاذبه های قشم حداکثر مراقبت و محافظت از طبیعت بکر جزیره را داشته باشند و هیچ با خود برندارند به جزعکس و هیچ از خود برجای نگذارند به جز ردپا.

روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: