رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد؛

۲۳ فروشگاه متخلف در قشم پلمپ شد

23 فروشگاه متخلف در قشم پلمپ شد
کدخبر : 577473

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: براساس بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی در قشم، 23 فروشگاه متخلف پلمپ شدند.

دکتر یاسر مرادی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان هفتمین روز فروردین۱۴۰۲، به طور میانگین روزانه ۲۰۷ عملیات بازرسی از سوی ۱۷ کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت دو هزار و ۴۹۰ بازرسی از مراکز مختلف انجام شده است، افزود: یک هزار و ۷۰۷ مورد از اقدامات انجام شده به حوزه سلامت مواد غذایی مربوط می شود که علاوه بر پلمپ ۲۳ واحد متخلف، ۱۱ فروشگاه هم به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: در مدت زمان یاد شده همچنین ۷۸۳ مورد بازدید از اماکن عمومی جزیره قشم توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.

به گفته وی، ۶۲۹ مورد بازرسی هم توسط نیروهای این کمیته به صورت مشترک با سایر ادارات و نهادها صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ از ابتدای تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) تا پایان وقت هفتمین روز از فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۶۷۴ هزار و ۳۳۴ گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی با هدف بازدید از اماکن بی نظیر گردشگری این منطقه آزاد، وارد جزیره زیبای قشم در جنوب کشور شده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: