رییس کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار عنوان کرد؛

نوروز ایمن در منطقه آزاد چابهار

نوروز ایمن در منطقه آزاد چابهار
کدخبر : 577822

رییس کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: نوروز امسال به مدد تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل حراست، نیروهای انتظامی و امنیتی، پلیس راهور، دریابانی و بسیج در امنیت کامل برای شهروندان و گردشگران سپری شد.

فرشید تک ارباب با اعلام این خبر عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل حراست، عوامل انتظامی، پلیس‌راه و راهور، دریابانی، بسیج، برنامه‌ریزی و همکاری تنگاتنگ ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار، نوروز امسال بدون هیچ‌گونه سانحه و حادثه‌ای به پایان رسید.

وی با اشاره به استقرار گشت‌های تلفیقی نهادهای مذکور با محوریت حراست ادامه داد: باوجود استقبال خوب گردشگران برای سفر به چابهار، برنامه‌ریزی‌های این کمیته برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای با موفقیت همراه بود.

رییس کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار ضمن تشکر از تعامل موجود بین دستگاه‌های مختلف در حوزه برقراری امنیت شهری و جاده‌ای برای کمک به ایجاد محیطی امن و بی حادثه برای گردشگران و شهروندان، افزود: گذراندن نوروزی ایمن در این منطقه بدون هیچ گزارشی از وقوع سرقت و یا درگیری، بهترین خبر برای رفع خستگی ناشی از فعالیت‌های شبانه‌روزی این نیروها بود.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: