فولاد سنگان/

اقدامات پردیس صنایع معدنی فولاد سنگان در سال ۱۴۰۱

اقدامات پردیس صنایع معدنی فولاد سنگان در سال 1401
کدخبر : 577964

پردیس فناوری صنایع معدنی به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان سازمان موسس و پارک علم و فناوری خراسان به عنوان سازمان همکار در سال 1401 تاسیس شده و هدف آن افزایش نفوذ فناوری در حوزه معادن و صنایع وابسته به آن در شرق کشور است.

یوسف یوسفی، رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی فولاد سنگان از برگزاری جلسات شناختی در این حوزه گفت و افزود :

با توجه به عدم شناخت شرکت های دانش بنیان از موضوعات و نیازمندهای بخش معدن و صنایع معدنی و توانمندهای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک، نشست هایی در قالب جلسات بومی سازی منطقه سنگان تشکیل و شرکت های دانش بنیان به ارایه توانمندی هایشان در حوزه های مختلف پرداختند.

وی افزود : در این راستا از مدیران و کارشناسان شرکت های معدنی جهت بازدید از توانمندهای شرکت های دانش بنیان دعوت و چگونگی قرار گرفتن شرکت های دانش بنیان در لیست ارایه خدمات به معادن در چندین جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی از بازدید خطوط تولید توسط کارشناسان دانش بنیان خبر داد و افزود : با هدف آشنایی کارشناسان شرکت های دانش بنیان، چندین نوبت بازدید از خطوط تولید کنسانتره و گندله، توسط متخصصین شرکت های دانش بنیان صورت گرفته و موضوعات مورد نظر کارشناسان بخش صنعت به صورت RFP در اختیار این شرکت ها قرار گرفت.

یوسفی ادامه داد : ارتباطات موثر و هدفمند ایجاد شده موجب امضای چندین تفاهم نامه و قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مجموعه معادن منطقه گردید و به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نخبگان محلی، استارت آپی در حوزه صنایع معدنی به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و پارک خراسان در خواف در سال گذشته برگزار تا انشالله در آینده بتوانیم از توان جوانان و نخبگان محلی نیز در حوزه فناوری صنایع معدنی استفاده کنیم.

وی در پایان با اظهار امیدواری از روند رو به رشد این حرکت در منطقه گفت : در حال حاضر در حال برنامه ریزی جهت تشکیل تور معدنی برای شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات در بخش معدن هستیم تا در سال ۱۴۰۲، اثربخشی بیشتری در حوزه it در صنایع معدنی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: