بانک صنعت و معدن/

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان گیلان سفر می‌کند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان گیلان سفر می‌کند
کدخبر : 578359

دکتر علی خورسندیان به اتفاق هیأت همراهی متشکل از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به منظور بازدید از طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و بازدید و بررسی روند احیاء و بهره برداری از فاز اول شرکت صنایع پوشش ایران فردا سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به استان گیلان سفر می کند.

دکتر خورسندیان در این سفر دو روزه با کارآفرینان، صنعتگران و مسؤلان دست اندر کار تولید این استان در خصوص موانع بخش تولید به گفتگو پرداخته و به همفکری و بررسی راهکارهای حمایت های مالی و مشاوره ای بیشتر از طرح های صنعتی و معدنی این استان می پردازد.

وی در خلال این سفر از چندین طرح تولیدی تامین مالی شده توسط این بانک بازدید می کند و در ادامه، ضمن بازدید از شرکت صنایع پوشش ایران، در جلسه ای با حضور مدیران ارشد استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این استان، روند پیشرفت کار و مراحل بهره برداری از این شرکت را که به همت بانک صنعت و معدن احیا شده و در مدار تولید قرار خواهد گرفت، مورد بررسی قرار می دهد.

وی در پایان این سفر و در دیدار با کارکنان مدیریت استانی گیلان به بررسی عملکرد این مدیریت استانی پرداخته و با همکاران در خصوص راهکارهای تعامل بیشتر با صنعتگران و معدنکاران استان و بهبود شاخص های عملکردی به گفتگو و تبادل نظر می پردازد.

 

روابط عمومی بانک صنعت و معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: