ذوب آهن اصفهان/

آغاز تورهای بازدید خانواده های بزرگ ذوب آهن اصفهان از خط تولید

کدخبر : 578528

ذوب آهن اصفهان شناسنامه فولاد ایران به همت والای مردان و زنان خدوم چون دری درخشان با قدمتی بیش از نیم قرن در دل این مرز و بوم می درخشد، مردان و زنانی که به عنوان سرمایه های اصلی شرکت به واقع با دل و جان در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده و شرایط سخت و محیط خشن صنعتی را به جان می خرند تا بتوانند روزی حلال را به خانواده خویش هدیه دهند .

جهت آشنایی بیشتر خانواده ها با این مجتمع عظیم صنعتی و پیشرفت های آن، تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن، ایجاد شادابی و نشاط در خانواده و محیط کار اولین برنامه بازدید خانواده ها در سال جدید برگزار شد . این برنامه بازدید جمعه ۸  اردیبهشت ماه با حضور ۸۹ خانواده به تعداد ۳۲۲ نفر و  با حضور جمعی از مسئولین شرکت در خط تولید و سایر قسمت های کارخانه با اجرای برنامه های شاد و متنوع صورت گرفت .

حمید رضا رضایی سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت در خصوص این برنامه به خبرنگار ما گفت : شادی و نشاط نیروی انسانی در محیط کار و رابطه مستقیم آن  با بهره وری همواره یکی از چالش های هر سازمان می باشد و در این راستا برگزاری اینگونه جشن ها، می تواند صمیمیت و همدلی بین خانواده کارکنان را افزایش دهد که بر بهره وری تاثیر مستقیم دارد .

 وی ضمن ابراز خرسندی از حضور خانواده های کارکنان در تور بازدید از شرکت گفت:  هم سویی خانواده های بزرگ ذوب آهن برای سایر صنایع الگو و نمونه بوده است و به برکت و حمایت های این خانواده امروز ذوب آهن در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی اظهار داشت: هدف از برگزاری این تورها ، ایجاد  روز و ساعات مفرح و  همچنین آشنایی اعضای خانواده با محیط کار همکاران می باشد تا قدر این رزق و روزی حلال را بیشتر بدانند و به ذوب آهنی بودن خودشان بیشتر افتخار نمایند.

رضایی با بیان اینکه این تور با حمایت مدیرعامل محترم شرکت و همکاری معاونت بهره برداری، مدیریت های روابط عمومی، خدمات و امور رفاهی ، حراست و سایر مدیریت های مرتبط برگزار شد گفت : طی  ۳ سال گذشته برگزاری تورهای بازدید خانواده ها از شرکت  به دلایلی همچون شیوع بیماری کرونا انجام نشده بود،  با این وجود  مراسم امروز با کیفیت و به نحو مطلوب انجام شد .

شایان ذکر است میزان رضایت از برگزاری این تور در نظرسنجی انجام شده بیش از ۸۰ درصد بود . همچنین از بین شرکت کنندگان در نظر سنجی ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی ، سرپرستی امور فرهنگی و تشریفات ( تلفن : ۴۹۴۴ ) می توانند هدایای خود را دریافت کنند .

اسامی منتخبین : ۱-اسماعیل رمضانی، مدیریت آزمایشگاه مرکزی ۲- حمید رحیمی ، مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات ۳- آذرخش شاهین ،بیمارستان شهید مطهری ۴- محسن ادیبی ، مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ۵- علیرضا غلام زاده ریزی ، مدیریت آگلومراسیون ۶- حسین فتاحی ، مدیریت آگلومراسیون ۷- محسن خالوزاده ، مدیریت پشتیبانی و برنامه ریزی حمل ۸- علی اصغر نظافت قلعه قاسمی ، مدیریت اتوماسیون و ارتباطات ۹- ابراهیم جلالی ، مدیریت کوره بلند ۱۰- وحید دهقان ، مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی

خبرنگار ما با تنی چند از  همکاران حاضر در این بازدید گفتگویی انجام داد که در ادامه می خوانید .

حسین فتاحی شاغل در مدیریت آگلومراسیون : بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده از نزدیک از ذوب آهن بازدید نماییم، و امروز بسیار خرسندم که خانواده ام با محیط کارم آشنا شدند، در کل برنامه ها خوب بود از برگزار کنندگان و مدیریت روابط عمومی به خاطر برگزاری اینگونه تورها تشکر می کنم.

محمد حمامی شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمایی:  اولین بار بود که به اتفاق خانواده از ذوب آهن بازدید نمودیم، برگزاری این گونه بازدیدها تاثیر فراوانی بر نشاط و همدلی در بین خانواده دارد. از اینکه یک ذوب آهنی هستم افتخار می کنم امیدوارم شرکت همیشه در مسیر پیشرفت و ترقی باشد.

محمد رضا سلیمانی شاغل در تولیدات کک و مواد شیمایی: بازدید خانواده ها از شرکت تاثیر بسزایی در زندگی شخصی دارد خوشحالم که خانواده ام با محیط کارم آشنا شدند برنامه شاد و مفرحی بود امیدوارم اینگونه جشن ها تداوم پیدا کند، از برگزار کنندگان مراسم تقدیر و تشکر می نمایم.

امید اسفرانی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق : کار در محیط های صنعتی همچون ذوب آهن سختی های خاص خودش را دارد. با توجه به شرایط کاری سخت در شرکت کارکنان نیاز دارند همراه با خانواده در این گونه جشن ها شرکت کنند، تا  روحیه بیشتر و بهتری در محیط کار جهت انجام امور محوله داشته باشند.روز کارگر را به تمام کارگران زحتکش ذوب آهن تبریک عرض می کنم

بهنام قربانیان  شاغل در مهندسی کنترل کیفیت نورد: همه چیز خوب بود، برگزاری اینگونه جشن ها در روحیه پرسنل بسیار موثر و تاثیرگذار است و از دست اندرکاران برنامه که متحمل زحمات زیادی می شوند قدردانی و تشکر نموده و روز کارگر را به تمام تلاشگران شرکت تبریک می گویم.

امین سورانی شاغل در مدیریت نورد : از اینکه با خانواده در ذوب آهن هستم بسیار خوشحالم، شادی در محیط کار یک اصل مهم برای  پرسنل شرکت است . شادابی و نشاط نه تنها بر روح بلکه بر جسم انسان نیزتاثیر می گذارد و باعث کمتر شدن استرس و نگرانی و بهتر شدن فضای کاری  می شود. در این صورت است که می توان شاهد بهبود عملکرد پرسنل بود.

محمد رسول براتی شاغل در مدیریت تولید کک و مواد شیمایی: اولین بار بود با خانواده در ذوب آهن حضور پیدا کردم و خانواده با محیط کارم آشنا شدند از اینکه شادی و نشاط را در روحیه همکاران و خانواده ها می بینم بسیار خوشحالم و به خودم می بالم که یک ذوب آهنی هستم .

رضا عسگری شاغل در مدیریت نورد : تجربه خوبی برای خانواده بود تا از نزدیک با محیط کار همسرانشان آشنا شوند. روز کار و کارگر را به زحمتکشان شرکت تبریک صمیمانه می گویم. ذوب آهن خانه دوم ماست با کاهش دغدغه های پرسنل در محل کار و برگزاری برنامه های شاد و مفرح می توان کارکنان را نسبت به کار و محیط سالم برای افزایش تولید دلگرم نمود.

محسن چراغی شاغل در بخش آگلومراسیون : برنامه ها عالی بود امیدوارم اینگونه برنامه ها تداوم داشته باشد خوشحالم که از نزدیک ذوب آهن را با حضور خانواده ام بازدید می کنم. بازدید از نورد ها در صورت امکان در برنامه بازدید گنجانده شود و با رعایت ایمنی بیشتر  فاصله بازدید با قسمت ها کمتر شود.

حمید صادقی مهری شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی: از اینکه فرصتی فراهم شد که خانواده از نزدیک با محیط کارمان آشنا شوند بسیار خوشحالم از دست اندرکاران برنامه ها تشکر می کنم. دلیل پویایی سازمان را باید در شادی پرسنل  دانست  و بین شادی کارکنان و بهره وری و افزایش تولید ارتباط مستقیم وجود دارد.

روح االه شجاعی شاغل در مدیریت نسوز: کار در ذوب آهن صبوری و از خود گذشتگی و ایثار می خواهد، امروز خوشحالم که به اتفاق خانواده از ذوب آهن بازدید نمودیم به همکاران سخت کوش شرکت روز کارگر را تبریک و به آنها خسته نباشید می گویم .

نعمت ا... قاسمی شاغل در مدیریت خدمات مالی و بیمه : باعث افتخار است که در ذوب آهن اصفهان کار می کنم به تلاشگران شرکت روز کارگر را تبریک می گویم و به خودم می بالم که یک ذوب آهنی هستم برنامه ها بسیار عالی و شاد و مفرح بود‌. از برگزار کنندگان تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: