به مناسبت روز‌معلم و با حضور معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

معلمان مدارس قشم تجلیل شدند

معلمان مدارس قشم تجلیل شدند
کدخبر : 578697

با حضور مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت، امام جمعه شهرستان و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از معلمان دو مدرسه شهر قشم به مناسبت روز معلم تجلیل شد.

مسئولان حاضر در این برنامه با حضور در مدرسه شهدای خلیج فارس و مدرسه استثنایی ارمغان، با اهدای گل و لوح سپاس از معلمان این مراکز آموزشی تقدیر کردند.

در این برنامه ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی در راستای دستیابی به رشد متوازن در عرصه های آموزشی، اعلام شد که معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا، علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور می توانند در زمینه رونق اقتصاد، تولید و اشتغال نیز تاثیرگذار باشند.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد ابوالقاسمی دولابی، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، ادریس راموز، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید احمد حسینی، مدیر فرهنگی و اجتماعی این سازمان و حسین رنجبر، رییس اداره آموزش و پرورش قشم حضور داشتند.

گفتنی است، ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت معلم دین و اخلاق، علامه مرتضی مطهری است و برای زنده نگهداشتن یاد ایشان این روز را به عنوان روز معلم نامگذاری کرده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: