دومین شورای مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد؛

بودجه ریزی عملیاتی و برنامه‌محور کردن فعالیت‌ها، اولویت های مهم سازمان

 بودجه ریزی عملیاتی و برنامه‌محور کردن فعالیت‌ها، اولویت های مهم سازمان
کدخبر : 578824

دومین شورای مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1402 با حضور دکتر عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در این شورا اظهار داشت: انضباط مالی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانی است و با توجه به حجم تعهدات و مطالبات بالای سازمان بودجه ریزی عملیاتی و برنامه‌محور کردن فعالیت‌ها دارای اهمیت فراوانی است.

پیغامی ادامه داد: مسئله برنامه محوری برای توسعه جزیره جدی است و نسبت به هرکدام از مدیران که طرح، برنامه و پویایی دارند و برای عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند ملزوماتی هستند آماده همکاری و تعامل هستیم.

وی تصریح کرد: در روابط ماتریسی بین معاونت‌ها، مدیران و شرکت‌های تابعه نیاز به همکاری بیشتری احساس می‌شود تا ساختار سازمان منعطف و کارآمد شود و به همین منظور شورای معاونین نیز در کنار شورای مدیران به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

پیغامی کاهش تنش آبی جزیره را یکی از اولویت های اصلی برشمرد و افزود: باید برای برطرف‌سازی تنش آبی جزیره در سال‌های آتی برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم و اقدامات انجام شده را پس از به سرانجام رسیدن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هریک از مدیران سازمانی دارای تجربه های ارزشمندی هستند و تلاش داریم از ظرفیت های همه مدیران، در سطوح مختلف سازمانی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: جلسات آتی شورا به برنامه های مدیران در ارتباط با حوزه های تخصصی اختصاص پیدا خواهد کرد تا مسائل و موضوعات هر بخش بررسی شود.

بنابراین گزارش، دومین شورای مدیران سازمان منطقه ازاد قشم با حضور کوروش آموزگار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، ادریس راموز، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیدمحمد قدسی، معاون فنی و عمرانی، مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد و در ابتدای جلسه هریک از مدیران و معاون طی سخنانی به بررسی مسائل مربوط به سازمان و حوزه شغلی خود پرداختند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: