قشم/

حضور منطقه آزاد قشم در اکسپو ۲۰۲۳ ایران با ۵۰ بسته آماده سرمایه‌گذاری

حضور منطقه آزاد قشم در اکسپو ۲۰۲۳ ایران با 50 بسته آماده سرمایه‌گذاری
کدخبر : 578825

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم با 50 بسته آماده سرمایه‌گذاری برای ارائه به فعالان اقتصادی علاقه‌مند در بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور حضور دارد.

مختار گرشاسبی با اعلام این خبر گفت: این ۵۰ طرح با در نظر گرفتن مزیت‌های موجود در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و زیرساختی جهت معرفی به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در جزیره قشم آماده‌شده است.

وی حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ۲۰۲۳ ایران را فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های ویژه موجود در این مناطق دانست و افزود: با افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در مناطق آزاد، این مناطق می‌توانند نقش عمده‌ای در محقق سازی شعار سال که به فرموده مقام معظم رهبری، "مهار تورم و رشد تولید" است، ایفا کنند.

گرشاسبی با اشاره به رقم سرمایه‌گذاری در این ۵۰ طرح ادامه داد: در این بسته‌های آماده به ارزش ۶۷۰ هزار میلیارد ریال، علاوه بر جانمایی، بخش‌هایی از روندهای اداری مربوط به اخذ مجوزهای لازم از سایر دستگاه‌ها را گذرانده و بدون ذکر نام سرمایه‌گذار و مالک پروژه است که پس از ارزیابی‌های لازم و تایید توان مالی افراد، قابل‌واگذاری است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از فعالان اقتصادی سراسر کشور دعوت کرد تا با بازدید از این نمایشگاه و غرفه‌های اختصاصی مناطق آزاد، با ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق کلیدی کشور آشنا شده و در توسعه اقتصادی این سرزمین نقش‌آفرینی کنند.

گفتنی است، منطقه آزاد قشم در غرفه شماره ۷ سالن ۳۸A پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: