ذوب آهن اصفهان/

فعالیت ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان توسعه می یابد

فعالیت ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان توسعه می یابد
کدخبر : 578835

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در دیدار با امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی در منطقه سنگان حاضر شده است و تلاش می کند در این منطقه هاب تامین مواد اولیه خود را ایجاد کند.

وی افزود : در راستای حضور فعال و قدرتمند ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان، ساختار بخش معدنی این مجتمع عظیم صنعتی تقویت می شود و نتیجه آن تامین پایدار برای تولید پایدار خواهد بود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : برای تامین پایدار باید فرهنگ معدنی را دوباره در این مجتمع عظیم صنعتی که مادر صنعت فولاد کشور است مجددا احیا کنیم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان دستیابی به تولید کامل و رسیدن به ظرفیت اسمی را هدف قرار داده است و لذا تولید محصولات ارزش افزا  در سال جاری اولویت اصلی این مجتمع عظیم صنعتی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم گفت : ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می باشد لذا می تواند فعالیت خود را در منطقه سنگان توسعه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: