پاکسان

توسعه صادرات با دیپلماسی فعال اقتصادی

توسعه صادرات با دیپلماسی فعال اقتصادی
کدخبر : 578949

 در حضور رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی و همچنین نمایندگان وزارت خارجه و صمت در شرکت پاکسان، ظرفیت های صادراتی این شرکت برای حضور در بازار کشور مالی تبیین شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان “سانو سار” رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی با حضور در این شرکت و دیدار با شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان، ظرفیت های تولیدی و صادراتی این شرکت را برای همکاری و ورود به کشور مالی بسیار مطلوب خواند.

شهریار محمدی راد در این نشست با تبیین رویکردهای صادراتی پاکسان بویژه در قاره آفریقا گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده بویژه در حوزه بازاریابی و فروش خارجی در تلاش هستیم تا با هدف گذاری مناسب در بازارهای بین المللی بتوانیم ضمن افزایش مقاصد صادراتی، نفوذ خود را در این بازارها نیز افزایش دهیم و علاوه بر آن فرصت های سرمایه گذاری و تولید مشترک را شناسایی نماییم.

مدیرعامل پاکسان با قدردانی از مسئولین وزارت خارجه و صمت برای تسهیل روابط با تجار و تصمیم سازان اقتصادی سایر کشورها افزود: یکی از عوامل اصلی برای موفقیت در عرصه‌ی اقتصاد جهانی بهره گیری از فرصت های مناسب بوجود آمده بر اثر دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: امروزه دیپلماسی اقتصادی به عنوان یک راهبرد، نقش کلیدی را برای تولیدکنندگان در تعاملات و پایداری در بازارهای جهانی ایفا نماید.

کامبیز قشمی، مدیر بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: تمامی موضوعات همکاری میان طرفین مطرح گردید و آقای «سانو سار» نیز با اعلام رضایت از بازدید و نحوه همکاری و تعامل با این مجموعه روابط تجاری خوبی را با شرکت پاکسان متصور شد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان وزارت خارجه، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان توسعه و تجارت نیز “سانو سار” رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی را همراهی نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: