در راستای ارائه و ارتقاء بستر فناوری‌های نوین صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه و سازمان منطقه آزاد کیش

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه و سازمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 579013

بانک سپه در راستای ارائه و ارتقاء انواع خدمات رفاهی، مالی، بانکی و تسهیلاتی در بستر فناوری‌های نوین با سازمان منطقه آزاد کیش قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ با حضور دکتر حسینی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه و دکتر پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۳ در تهران، تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه با سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

در همین راستا دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه و ناظر بر امور شرکت‌های بانکی، پس از انعقاد این تفاهم‌نامه، اظهار داشت: بانک سپه ظرفیت‌های بسیار خوبی را در منطقه آزاد کیش ایجاد کرده و دارای پتانسیل‌های قابل توجهی در حوزه گردشگری و تجاری است.

دکتر پرتوافکنان با اشاره به حضور فعال بانک سپه به عنوان شریک تجاری سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه، گفت: در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری و فن‌آوری‌های جدید و شرکت‌های «فین تک» می‌توانیم نقش مؤثری در حوزه سرمایه‌گذاری کیش ایفا کنیم و به طور حتم این اقدام مهم می‌تواند به دیگر مناطق آزاد کشور نیز تسری یابد.

عضو محترم هیئت‌مدیره بانک سپه تأکید کرد: این بانک از پتانسیل‌های مطلوبی برای حضور پررنگ‌تر در جزیره کیش برخوردار است و ارائه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز، بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد جهت هدایت پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌های فناوری و فنی مورد نیاز در هر یک از محصولات ارائه شده به سازمان، هماهنگی و مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها و جلسات توجیهی برای هر یک از محصولات استفاده شده برای سازمان و افراد معرفی شده در چارچوب قرارداد منعقده از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: