سازمان منطقه آزاد کیش

استقبال بخش خصوصی کیش از سرمایه گذاری خارجی

استقبال بخش خصوصی کیش از سرمایه گذاری خارجی
کدخبر : 579092

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از آمادگی جذب سرمایه گذاری خارجی در مناطق آزاد کشور به ویژه در جزیره کیش به عنوان پیشران مناطق آزاد کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، روز جمعه 22 اردیبهشت در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری"راشا تودی"روسیه با اشاره به مشوق های سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشورمان در زمینه مالیاتی، گمرکی و بازرگانی، گفت: قوانین حاکم بر مناطق آزاد کشورمان بسیار مترقی و قابل رقابت با تمام قوانین و مقررات مناطق آزاد دنیا تبیین و تدوین شده است و ما می توانیم سرمایه گذاری خارجی را در مناطق آزاد کشور به ویژه جزیره کیش که پیشران مناطق آزاد کشور ایران است؛ جذب کنیم.

وی با بیان این که مناطق آزاد کشور یکی از پر ظرفیت ترین مناطق آزاد دنیا هستند؛ از سرمایه‌گذاران خارجی دعوت کرد تا ارزش افزوده بالای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران را مورد توجه قرار دهند.

رییس هیات مدیره شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور با تاکید بر 85 درصد ساخت و سازها در مناطق آزاد کشورمان توسط بخش خصوصی، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی فعال در مناطق آزاد از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کند.

سادات نجفی با بیان این که سرمایه گذاران خارجی می توانند در حوزه های گردشگری و صنعت، سرمایه گذاری کنند؛ به فعالیت 53 هتل و ساخت 60 هتل در جزیره کیش و ظرفیت پذیرش فرودگاهی سالانه 6 میلیون گردشگر اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های انجام شده در جزیره کیش موید آن است که بسترهای سرمایه گذاری در جزیره کیش فراهم است و سرمایه گذاران خارجی می توانند در این زمینه هدف گذاری کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ادامه داد: در زمینه صنعت هم این بستر از لحاظ قانونی فراهم است که ما بتوانیم دانش فنی و تکنولوژی را از کشورهای صنعتی برای بومی‌سازی در صنعت کشورمان جذب کنیم.

وی با اشاره به احداث ۳ هزار واحد تجاری و ۴ هزار واحد تجاری درحال ساخت در جزیره کیش، گفت: در زمینه بازرگانی نیز این ظرفیت وجود دارد تا تمام برندهای معتبر بین المللی بتوانند با حضور خود در جزیره کیش، از این ظرفیت‌ها بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: