ذوب آهن اصفهان

تعامل سازنده صنعت در زمینه سلامت کارکنان و محیط زیست منطقه

کدخبر : 579304

دکتر زمان پور مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنجان با حضور در دفتر مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در زمینه بهداشت و محیط زیست از تعامل خوب و سازنده این شرکت در زمینه بهداشت کارکنان و محیط زیست منطقه تشکر و قدردانی نمود.

 

مهدی کوهی مدیرعامل شرکت نیز در این جلسه که با حضور معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی،مدیر بهداشت و محیط زیست، مدیر بیمارستان شهید مطهری و سایر مسئولین مرتبط تشکیل شد، ضمن اعلام اطمینان از جدیت ذوب آهن در اجرای پروژه های سلامت محور و محیط زیست ، از تعهد این شرکت در جهت کاهش دغدغه های مراجع برون سازمانی بر اساس مسئولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.

 وی با تاکید بر لزوم خود اظهاری مستمر شرکت در زمینه مسایل محیط زیست و بهداشت و استفاده از تشکل های مردم نهاد در جهت حفظ محیط زیست، از عملیاتی شدن بسیاری از طرح های جامع زیست محیطی مورد تایید مراجع قانونی با هدف حذف آلاینده های محیط زیست و بهبود شرایط بهداشتی خبر داد.

مدیرعامل شرکت در پایان از همت جمعی کلیه مسئولان مرتبط با سلامت محیط و اجرایی شدن پروژه های برنامه ریزی شده، تشکر و قدردانی نمود.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی نیز با  اعلام آمادگی کامل شرکت جهت رسیدگی به مسایل مرتبط با مسئولیت های اجتماعی سازمان وکمک به رفع مشکلات منطقه بر اساس اولویت های شهرستان افزود: اجرای پروژه های سلامت محور در سازمان و منطقه از اولویت های مسئولین شرکت بوده  و با قدرت دنبال می شود.

در پایان مدیر بهداشت و محیط زیست نیز از برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست در ماه آتی با حضور مسئولین بلند پایه استان در زمینه بهداشت و محیط زیست خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: