مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه تشریح کرد؛

هفت‌خان تحقق رکورد ماهانه کلاف قلع‌اندود فولاد مبارکه

هفت‌خان تحقق رکورد ماهانه کلاف قلع‌اندود فولاد مبارکه
کدخبر : 579314

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: خط قلع‌اندود یا بهتر بگوییم زنجیره تولید ورق قلع‌اندود، ۷ خط تولید پیاپی دارد که همین موضوع پیچیدگی‌هایی را برای کسب رکوردهای کمی و کیفی به همراه دارد. ولی به لطف الهی این اتفاق مهم در این ۷ خط تولید، از خط اسیدشویی گرفته تا برش قلع‌اندود، اردیبهشت‌ماه امسال به خوبی محقق شد.

بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه در پی کسب رکورد تولید در این ناحیه اظهار کرد: در آخرین روز از دومین ماه سال کارکنان ناحیه نورد سرد این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزار و ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریورماه ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزار و ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند.

وی گفت: در بخش قلع‌اندود میزان تولید با توجه به ضخامت کم ورق بسیار حائز اهمیت است و بر حساسیت‌های تولید می‌افزاید که به همین خاطر این موضوع افزایش میزان تولید و ثبت رکورد را بسیار اهمیت می‌بخشد.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه افزود: خوشبختانه با فعالیت‌های بهینه‌سازی و نگهداری خوبی که از تجهیزات با دستان توانمند کارکنان ناحیه نورد سرد انجام شده میزان کمیت و کیفیت تولید همواره در حال کنترل و بهبود است تا بتوانیم موقفیت‌های خود را در زمینه تولید محصولات با کیفیت افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده با توجه به شرایط موجود اعم از آماده‌به‌کاری تجهیزات و انگیزه بالای نیروی انسانی بتوانیم رکوردهای بیشتری در تولید محصولات فولادی برای عرضه این محصولات استراتژیک به بازار کشور را رقم بزنیم.

بهادرانی تصریح کرد: خط قلع‌اندود یا بهتر بگوییم زنجیره تولید ورق قلع‌اندود، ۷ خط تولید پیاپی دارد که همین موضوع پیچیدگی‌هایی را برای کسب رکوردهای کمی و کیفی به همراه دارد. ولی به لطف الهی این مهم در این ۷ خط تولید پیاپی، از خط اسیدشویی گرفته تا برش قلع‌اندود، اردیبهشت‌ماه امسال محقق شد که در همین فرصت از همه همکاران خود در ناحیه نورد سرد و دیگر همکاران در جای جای فولاد مبارکه تشکر کرده و کسب این رکورد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود بوده را تبریک عرض می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: