مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد

ضرورت حمایت شبکه بانکی از صنعت نفت، گار و پتروشیمی

ضرورت حمایت شبکه بانکی از صنعت نفت، گار و پتروشیمی
کدخبر : 579352

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای کارکردهای بسیار اثربخشی در اقتصاد و صنعت کشور است و با توجه به نقش ارزآوری این صنعت، ضرورت دارد تا شبکه بانکی بیش از پیش از آن حمایت کند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از این صنعت خبر داد و گفت: این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه اقتصادی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی، وظیفه خود می‌داند از رونق تولید در کشور حمایت کند و در این راستا حمایت از واحدهای تولیدی فعال در صنعت نفت، گار و پتروشیمی از جمله رویکردهای اصلی این بانک در سال جاری است. 

وی به ابزارهای حمایتی بانک رفاه کارگران از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد و گفت: تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای، استفاده از ابزارهای تعهداتی، بهره گرفتن از محصولات و خدمات نوین بانکی و.... از جمله ابزارهای این بانک به منظور حمایت از این صنعت است. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به شعار سال 1402 اشاره کرد و گفت: سال جاری به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است و بانک رفاه کارگران در این سال همچون سال‌های گذشته از تمام ظرفیت‌های خود به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی بهره خواهد برد تا به سهم خود در راستای تحقق اهداف این شعار عمل کند. 

وی افزود: از جمله راهکارهای تحقق اهداف این شعار حمایت از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فراهم آوردن بستر توسعه این صنعت است.

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: حمایت از صنعت نفت، ‌گاز و پتروشیمی به تحرک بخشیدن به سایر بخش‌های اقتصادی کشور و در نهایت به تحقق یافتن اهداف برنامه‌های توسعه‌ای منجر می‌شود که از نتایج آن افزایش اشتغال و ارزآوری در شرایط تحریمی است.  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: