سازمان تأمین‌اجتماعی

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش عکاسی "پای کار ایرانیم" تا پایان خرداد

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش عکاسی "پای کار ایرانیم" تا پایان خرداد
کدخبر : 579357

سازمان تأمین‌اجتماعی مهلت ارسال آثار مخاطبان این سازمان، عکاسان و سایر علاقمندان به هنر عکاسی به پویش عکاسی "پای کار ایرانیم" را تا پایان خرداد ماه تمدید کرد.

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این پویش را که فراخوان اولیه آن در هفته کارگر منتشر شد، به‌منظور تجلیل از خدمات قشر مولد کشور در مسیر آبادانی و توسعه میهن اسلامی، با موضوع عکس‌های تهیه شده از محیط کار و فعالیت در مشاغل و صنوف مختلف برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با توجه به استقبال صورت‌گرفته از سوی مخاطبان این سازمان و نیز عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی، مهلت ارسال آثار به این پویش تا 31 خرداد ماه تمدید شده و پس از پایان این مدت، تصاویر دریافتی داوری شده و نفرات برگزیده در هفته تأمین‌اجتماعی معرفی خواهند شد.

برای شرکت در این پویش، همه کارگران شاغل در صنوف، صنایع و مشاغل مختلف به همراه سایر علاقمندان به هنر عکاسی، باید حداکثر سه قطعه از عکس‌های خود را که به‌صورت سلفی یا در قالب‌های دیگر تهیه شده است، به دبیرخانه پویش به نشانی الکترونیکی photo@tamin.ir یا در شبکه‌های اجتماعی به شماره 09203166595 ارسال کنند.

عکس‌های ارسالی باید در محل کار ثبت شده باشد یا دارای نشانه‌هایی از کار مانند لباس کار، ابزار کار و... ‌باشد و پردازش تصاویر در حد تصحیح رنگ و کادر تا جائی‌که خدشه‌ای به اصل عکس وارد نکند، مجاز است.

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج و اهدای جوایز منتخبان این پویش، تیرماه سال 1402 و همزمان با هفته تأمین‌اجتماعی خواهد بود و به نفرات اول تا سوم و نیز 10 نفر از نفرات برگزیده پویش، هدایایی از سوی روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی اهدا خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل فراخوان این پویش، اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: