در یادواره شهدای عملیات الی بیت المقدس عنوان شد :

ذوب‌آهن اصفهان، بازوی قدرتمند تولید و دفاع از میهن

ذوب‌آهن اصفهان، بازوی قدرتمند تولید و دفاع از میهن
کدخبر : 579472

آیین یادواره شهدای عملیات الی بیت المقدس با حضور رئیس کل دادگستری استان اصفهان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ذوب آهن اصفهان، سرپرست امور شهدا و ایثارگران ذوب‌آهن ، مسئولان لشکری و کشوری و مردم شهیدپرور اصفهان ، چهار خردادماه در محل گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این آیین گفت: بی تردید این رویداد، فرصت مغتنمی برای بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است.

معنویت و صفای باطن تک تک رزمندگان، رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

وی افزود: معنویت و صفای باطن تک تک رزمندگان، رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود و هم اکنون نیز مسئولان باید با الگو قرار دادن شهدا برای عزت و سربلندی مردم خطر کنند.

مسعود احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در ادامه بیان داشت: وظیفه اصلی همه ما در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان است.

وی تصریح کرد : مطالبه خانواده شهدا این است که نگذاریم دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا دچار خدشه شود و از مسئولان نیز انتظار صداقت و تکریم داریم.

ذوب‌آهن اصفهان، بازوی  قدرتمند تولید و دفاع از میهن

مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ذوب‌آهن اصفهان نیز در گفتگو با خبرنگار ما با برشمردن خدمات ارزشمند این مجتمع عظیم صنعتی در حمایت و پشتیبانی فنی، تجهیزاتی، ساخت و تامین قطعات جنگی مورد نیاز یگان‌های رزمی و ساخت انواع "پل‌های شناور" و غیره اظهار داشت : کارکنان ذوب‌آهن اصفهان با ایثار در جبهه صنعت، برای پیروزی‌ سربازان سپاه اسلام خوش درخشیدند. این دلاور مردان با استقامت در دو جبهه تولید و دفاع از میهن، همزمان برای کشور نقش بازوان قدرتمند را ایفا نمودند.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اعزام بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل کارخانه به جبهه های جنگ نقش بی بدیلی ایفا نمود که از این تعداد بالغ بر ۲۹۹ نفر شهید و ۸۶ آزاده و ۱۴۰۰ نفر جانباز شدند که این امر خود گواهی برای ایثار و فداکاری همه‌جانبه کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی می‌باشد.

در پایان این آیین مزار مطهر شهیدان در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسئولان گلباران و عطر افشانی شد.

شایان ذکر است استان اصفهان با ۲۳ هزار و ۶۰۰  نفر شهید،۵۲ هزارو ۶۰۰  نفر جانباز و سه هزار و ۵۰۰ نفر آزاده، برترین آمار ایثارگری کشور را دارا می باشد.

گفتنی است در این آیین از خانواده چهار شهید عملیات آزادسازی خرمشهر در استان تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: