فولاد سنگان

اهدای لوح برتر برند مسئولیتهای اجتماعی کشور به فولاد سنگان

اهدای لوح برتر برند مسئولیتهای اجتماعی کشور  به فولاد سنگان
کدخبر : 579487

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در همایش یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، عنوان شرکت برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، همایش یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در مرکز همایش­ های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با رای هیأت داوران و دبیرخانه علمی همایش، موفق به کسب عنوان شرکت برتر و دریافت لوح ویژه در حوزه *برند اخلاق مدار* گردید.

لازم به ذکر است فولادسنگان سال گذشته نیز جایزه پلاتین( فوق طلایی) را در حوزه عمل به مسؤلیت های اجتماعی نیز کسب نمود و امسال هم با توجه به اقدامات کاربردی و اثربخشی که در حوزه اخلاق سازمانی، رفاه کارکنان  و خانواده هایشان داشته است، موفق به کسب جایزه برتر در این رویداد گشت.

این همایش با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت، جهاد دانشگاهی، سازمان متخصصین و مدیران ایران، بنیاد کارآفرینان، سازمان بین المللی برند ایران و مجمع عالی کارآفرینان برگزار شد و  پس از ارزیابی توسط کمیته علمی و هیأت داوران از شرکتهای برتر با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی گردید.

این همایش با حضور نمایندگان مجلس، معاون وزیر اقتصاد و دارایی، دبیر محترم فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی،رئیس گروه دوستی ایران و فرانسه و عضو هیئت رئیسه گروه های دوستی ایران و چین برگزار شد.

روابط‌عمومی فولاد سنگان 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: