سازمان تأمین‌اجتماعی

توسعه پوشش بیمه و توسعه خدمات را با جدیت پیگیری می‌کنیم

توسعه پوشش بیمه و توسعه خدمات را با جدیت پیگیری می‌کنیم
کدخبر : 580107

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از سفر استانی به استان یزد به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام‌جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو کرد و خدمات در حال ارائه به مردم و برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه خدمات را تبیین کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در این دیدار با اشاره به این‌که  سازمان تأمین‌اجتماعی با هدف برقراری عدالت و تأمین بخشی از نیازهای مردم تشکیل شده است، گفت: به‌رغم مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد اما با توکل و امید درحال حرکت در این مسیر هستیم و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی نیز در این مدت انجام شده است که باعث شده برای پیمودن ادامه مسیر با انگیزه بیشتری فعالیت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: قبل از انقلاب تنها حدود ۲۰ درصد از مردم تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند ولی امروز  با اقداماتی که در نظام اسلامی انجام شده بالای۷۳ درصد از جمعیت ۸۵ میلیونی کشور، تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند و بیش از 50 درصد از جمعیت کشور نیز تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند.

موسوی با بیان اینکه براساس سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی  از سوی مقام معظم رهبری، با هدف گسترش رفاه، وظیفه ما در سازمان تأمین‌اجتماعی پوشش صددرصدی چتر بیمه تأمین‌اجتماعی برای تمام مردم ایران است، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی تمام همت و عزم خود را برای تحقق این هدف به کار گرفته و توانسته است در یک سال گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر فرد جدید را تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار دهد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: سال گذشته با تلاش‌هایی که با حمایت دولت و مجلس‌ انجام شد،  حدود ۶ میلیون ایرانی که تحت پوشش بیمه درمان نبودند، تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

موسوی در ادامه این دیدار با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها ۲۰ مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی در سطح کشور فعالیت می‌کرد ولی امروز بالای ۴۲۰ مرکز درمانی  تخصصی در مناطق مختلف کشور در حال فعالیت هستند، گفت: تجهیزات این مراکز و عمل‌هایی که در برخی از این مراکز درمانی انجام می‌شود، در سطح کشور و حتی منطقه بی‌نظیر است و بسیاری از افراد کشورهای دیگر برای درمان به مراکز درمانی کشور مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی افزود: یکی دیگر از ماموریت‌های محوله به سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه خدمات و توزیع عادلانه مراکز ارائه خدمات با اولویت مراکز کمتر برخوردار است که با جدیت در حال پیگیری است.

موسوی دراین دیدار با اشاره به اینکه با امید و توکل به خداوند و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و جانشین برحق ایشان، توانسته‌ایم برعکس تصور و آرزوی بسیاری از بدخواهان نظام، توسعه خدمات را پیگیری کرده و به موفقیت‌های بسیار خوبی نیز دست یافته‌ایم، گفت: در استان یزد در حوزه تأمین‌اجتماعی حدود ۱۰ پروژه در دست اجرا است که یکی از پروژه‌ها احداث بیمارستان تخصصی سرطان است که در نیمه تیر ماه امسال مناقصه مرحله دوم  آن برگزار خواهد شد و ان‌شاءالله این مرکز یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان‌های کشور خواهد شد.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی افزود: درمانگاه تخصصی مهریز یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی استان یزد است که تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه ایجاد درمانگاه قائمیه و آزادشهر دو پروژه مهمی است که در حال طراحی است، گفت: عملیات طراحی این دو مرکز حداکثر تا ۳ ماه آینده انجام خواهد شد.

موسوی افزود: پروژه تکمیل بخش اطفال بیمارستان شهدای کارگر و درمانگاه این بیمارستان که با پیشرفت ۱۰ و ۲۰ درصد در حال انجام است، تامین اعتبار شده است تا با سرعت بیشتری پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی احداث درمانگاه شهرستان خاتم را یکی دیگر از مصوبات توسعه‌ای این سازمان اعلام کرد و گفت: منابع مالی این پروژه نیز تأمین و منابع آن  براساس برنامه زمان‌بندی پیش خواهد رفت تا بتوانیم در مسیر توسعه خدمات، حرکت کنیم و همچنین در راستای پیاده‌سازی این سیاست، هر میزان نیروی تخصصی که از سوی استان معرفی و آماده همکاری باشند، تأمین‌اجتماعی آنها را استخدام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: