منطقه آزاد ماکو

وفاق و همدلی بین دستگاه قضایی و اجرایی در منطقه آزاد ماکو حاکم است

وفاق و همدلی بین دستگاه قضایی و اجرایی در منطقه آزاد ماکو حاکم است
کدخبر : 580114

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه وفاق و همدلی بین دستگاه قضایی و اجرایی در منطقه آزاد ماکو حاکم است گفت: همدلی بین دستگاه قضایی و سازمان منطقه آزاد ماکو باعث رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی شامگاه پنجشنبه در آئین تجلیل از دستگاه قضاافزود: بسیاری از مسائل در رشد تولید با همراهی قوای سه گانه در سطح کشور و شهرستان حل می شود.

وی با اشاره به حدیث لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق اظهار داشت: جا دارد از تلاش ها و زحمات بی دریع فعالان دستگاه قضایی و از همدلی در جهت رشد و توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری  در منطقه آزاد ماکو نهایت تقدیرو تشکر را داشته باشم.

امام جمه ماکو نیز در این مراسم با بیان مقام و منزلت شهید بهشتی گفت:  امام خمینی (ره) در وصف شهید بهشتی یک جمله  فرمود که بهشتی یک ملت بود، مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود: تعبیر حضرت امام از اینکه شهید بهشتی یک ملت بود یعنی این شهید بزرگوار به اندازه یک ملت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه یادگار شهید بهشتی است افزود:‌ بهشتی تربیت یافته مکتب حضرت امام خمینی بود و شهدای هفتم تیر مانند دیگر شهدا، با شهادت خوشان به اسلام و ایران خدمت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: