آمادگی داریم بسته سرمایه گذاری مناطق آزاد را بیمه کنیم

آمادگی داریم بسته سرمایه گذاری مناطق آزاد را بیمه کنیم
کدخبر : 580321

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در دیدار با مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد: آمادگی داریم بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد را برای سرمایه گذاران خارجی بیمه کنیم.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست از آماده سازی ۷۰۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مناطق آزاد کشور خبر داد.

حجت الله عبدالملکی ضمن تقدیر از حمایت صندوق ضمانت صادرات برای بیمه سرمایه گذاران خارجی افزود: با افزودن گزینه بیمه در بسته‌های سرمایه‌گذاری این بسته‌ها برای سرمایه‌گذاران جذابتر خواهد شد و سرمایه گذاران با اطمینان کامل در این مناطق حضور خواهند یافت.

عبدالملکی به توسعه صادرات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای توسعه صادرات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند همکاری این صندوق هستیم که با قول مساعد مدیرعامل صندوق ضمانت برای کمک به صادرات مناطق آزاد تسهیلات ویژه به این مناطق اختصاص دهند که به زودی در قالب تفاهم نامه به امضای طرفین خواهد رسید.

 سید امیر برهانی به همراه رییس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد صندوق ضمانت صادرات، میزان سرمایه این صندوق را در دولت مردمی سیزدهم، پنج برابر دولت گذشته عنوان کرد و گفت در این دوره توافقاتی نیز با چندین کشور منعقد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: