بانک ملی ایران

اطلاعیه بانک ملی ایران درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

اطلاعیه بانک ملی ایران درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سال 1402
کدخبر : 580412

نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک ملی ایران امروز در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان آزمون استخدامی بانک ملی ایران که درتاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در آزمون استخدامی این بانک شرکت کرده اند، می توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون(سه برابر ظرفیت) خود را امروز در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  دریافت کنند.

متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون چنانچه شامل معرفی شدگان سه برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله اول فرآیند استخدام بانک ملی ایران (شامل بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری ، فرآیند ارزیابی تکمیلی و همچنین صلاحیت های عمومی گزینش) هستند، از تاریخ  ۱۴۰۲/۴/۱۲ به مدت7 روز ( تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۸)مهلت دارند تا با مراجعه به صفحه اطلاع رسانی آزمون به آدرس https://www.bmi.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک و مستندات اعلامی در سامانه ارزیابی تکمیلی، اقدام کنند و سپس به همراه اصل مدارک و مستندات، مطابق با برنامه زمان‌بندی که‌ در سامانه ارزیابی تکمیلی اعلام خواهد شد، در مرحله بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی بانک ملی ایران حضور یابند.

لازم به ذکر است باتوجه به مهلت 7روزه، متقاضیان باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک و مستندات خود اقدام کنند.

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مذکور و مدارک و مستندات مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

گفتنی است عدم مراجعه متقاضی برای فرآیند بررسی مدارک و مستندات و ارزیابی تکمیلی طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی شده و انجام ارزیابی تکمیلی مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده از سوی بانک ملی ایران تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد.

در پایان خاطر نشان می سازد جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مراجعه به سایت مذکور می توانید از اطلاعات و شرایط  اعلام شده به صورت کامل مطلع شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: