منطقه آزاد کیش

برگزاری نشست هم اندیشی بانوان فرهنگی کیش در حوزه عفاف و حجاب

برگزاری نشست هم اندیشی بانوان فرهنگی کیش در حوزه عفاف و حجاب
کدخبر : 580994

رئیس اداره امور زنان کیش بر اهمیت ویژه چگونگی برقراری ارتباط‌ با گروه‌ های سنی مختلف‌ ِدختران و اقناع‌سازی آنان در موضوعات ارزشی به ویژه حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عالمه خسروی در این نشست که روز دوشنبه در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: عفاف و حجاب از ارزش های دینی محسوب می شود و رعایت این امر مهم در جامعه اسلامی از نظر شرعی و قانونی تاکید شده است.

خسروی به نقش کلیدی زنان در خانواده به عنوان مهمترین عنصر تشکیل دهنده جامعه اشاره کرد و افزود: زنان با داشتن آگاهی کافی و مناسب نسبت به موضوع عفاف و حجاب و افزایش دانش و اطلاعات خود نقش مهمی در جامعه و خانواده ایفا خواهند کرد.

رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: پرداختن به موضوع عفاف و حجاب و توجه به آن موجب حفظ جایگاه زنان و نقش کارآمد آن ها در فعالیت های گوناگون اجتماعی می شود.

وی، اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر با مساله حجاب و عفاف و رعایت آن در جامعه اسلامی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های بانوان فعال در حوزه فرهنگی مطرح شده است.

عالمه خسروی در ادامه سخنان خود افزود: پرهیز از دیدگاه های سطحی، عدم به کارگیری افراد غیر حرفه ای و استفاده از روش های نادرست در راستای حل مشکلات بانوان را به عنوان یکی از نکات مهم مطرح شده در نشست هم اندیشی با بانوان فرهنگی فعال در حوزه حجاب و عفاف برشمرد.

خسروی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و تعمیم اصول و ارزش های اسلامی با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود و قابل دسترس گفت: بهره گیری از ظرفیت های مختلف از جمله آموزش و پرورش و ارتباط با دانش آموزان دختر در گروه های سنی مختلف، رسانه ملی، فضای مجازی و اجرای اصولی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در برخورد با ناهنجاری ها مبنایی برای فعالیت های هفته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: چگونگی برقراری ارتباط با گروه‌های سنی مختلف‌ ِدختران و اقناع‌سازی آنان در موضوعات ارزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال به دوست چاپ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: