مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

ارائه ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد

ارائه 100 بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد
کدخبر : 581259

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از آماده شدن و ارائه 100 بسته آماده سرمایه گذاری در این منطقه جهت ارائه به سرمایه گذاران در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود آل عبایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این فرصت های سرمایه گذاری در مجموع به ارزش هفت میلیارد دلار در حوزه پروژه های نفت و انرژی و 25 هزار و 420 میلیارد ریال برای معرفی به سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در منطقه آزاد قشم آماده شده است.

وی ادامه داد: این 100 فرصت سرمایه گذاری، حوزه های نفت و انرژی از جمله هفت مجموعه پتروشیمی و پالایشگاهی در هاب انرژی سلخ، شیلات و کشاورزی، صنایع کوچک و گردشگری برای تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در قشم به صورت بدون نام تهیه و ارائه می شود.

به گفته مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم؛ این بسته های سرمایه گذاری به دو زبان فارسی و انگلیسی جهت معرفی و ارائه در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد آماده شده است.

آل عبایی در پایان خاطرنشان کرد: انجام مراحل بازاریابی جهت جذب سرمایه‌گذاران واقعی و سرمایه های داخلی و خارجی برای به نتیجه رسیدن طرح ها و پروژه های حوزه های مختلف در سطح جزیره، رونق تولید و توسعه صادرات مهمترین اهداف از شرکت در این نمایشگاه است.

براساس این گزارش، دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از تاریخ 27 تا 30 تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: