شرکت شهروند

تخفیف ۳۰ درصدی محصولات فروشگاه‌های شهروند به مناسبت ایام محرم

تخفیف ۳۰ درصدی محصولات فروشگاه‌های شهروند به مناسبت ایام محرم
کدخبر : 581380

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، فروشگاه‌های شهروند تخفیف ویژه تا سقف ۳۰ درصد را برروی برخی از کالاهای مصرفی اعمال کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، قربانیان در گفت‌وگو باخبرنگار شهر اظهار کرد: فروش ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به مناسبت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع)، از ۲۸ تیر الی ۷ مردادماه برگزار می‌شود و طی این مدت انواع کالاهای اساسی همچون برنج، چای، حبوبات، انواع روغن، گلاب، ادویه، رشته آشی و... با تخفیف ویژه تا سقف ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی افزود: با هدف تامین کالای مورد نیاز شهروندان در این ایام و رونق سبد خرید خانواده، محصولات لبنی همچون دوغ، کشک، ماست، پنیر و محصولات دیگر مانند تخم مرغ، سبزیجات سرخ شده وخرما نیز تا ۳۰ درصد تخفیف دارند.

 قربانیان با اشاره به اینکه فروش ویژه به مناسبت محرم از ۲۸ تیر الی ۷ مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: پیراهن و شال و روسری مشکی تا تخفیف ۳۰ درصد شامل تخفیف شده اند و انواع شوینده، محصولات سلولزی از قبیل سفره، دستکش، کیسه زباله، قاشق و چنگال یکبار مصرف و لیوان کاغذی هم تا ۳۰ درصد شامل تخفیفات فروش ویژه به مناسبت محرم شده اند.

  گفتنی است، همزمان با فرا رسیدن ماه‌ محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان، بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و تأمین ملزومات و مایحتاج محافل حسینی شهر تهران و استان البرز  در میدان امام حسین (ع)  پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: