شرکت شهروند

دومین اجتماع عاشقان حسینی شرکت شهروند در مراسم عزاداری سید الشهدا

کدخبر : 581738

کارکنان شرکت شهروند همزمان با سومین روز شهادت امام حسین (ع) در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی گردهم آمده و برای گرامیداشت ایثار و رشادت‌های یاران سید الشهدا عزاداری کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، دومین اجتماع عاشقان حسینی این شرکت روز یکشنبه ۸ مرداد ماه همزمان با سومین روز شهادت سیدالشهدا و شهادت امام سجاد(ع) به همت پایگاه بسیج شهروند برگزار شد و طی آن مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان با برپایی دسته عزاداری و سینه زنی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش ابراز نمودند.

عزاداران حسینی شرکت شهروند با طی کردن مسیر فروشگاه بیهقی تا خیابان‌های اطراف میدان آرژانتین و تجمع مقابل درب این فروشگاه به مقام سیدالشهداء ادای احترام کردند؛ همچنین علاوه بر دمام زنی در طول این مســیر که به این مراســم عطر و بوی دیگری بخشید، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه و از کارکنان عزادار پذیرایی شد.

 گفتنی است، دومین مراسم بزرگ عزاداری شهدای کربلا تحت عنوان «اجتماع عاشقان حسینی شرکت شهروند» با حضور پرشور و خودجوش کارکنان این شرکت برگزار و قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا، مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت و برافراشتن پرچم‌های یا حسین(ع)، اجرای سینه زنی، نوحه‌خوانی و دمام‌زنی از جمله برنامه‌هایی بود که در این آئین سنتی برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: