شرکت ملی پست

با ادامه فعالیت در روزهای تعطیل انجام شد؛ قدردانی شریف زاده از همکاران شبکه پستی کشور

با ادامه فعالیت در روزهای تعطیل انجام شد؛ قدردانی شریف زاده از همکاران شبکه پستی کشور
کدخبر : 581995

عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پست از حضور و خدمت رسانی کارکنان شبکه پستی در تعطیلات سراسری کشور تقدیر کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ سعید شریف زاده با انتشار پیامی از کارکنان شبکه پستی کشور برای حضور در محل کار و خدمت رسانی به هموطنان در روزهای تعطیل سراسری کشور تقدیر کرد.

در متن پیام رئیس ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پست چنین آمده است:

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

همکاران شبکه پستی کشور؛ همانگونه که مستحضرید، سه روز گذشته کشورمان گرم‌ترین روزهای سال را پشت سرگذاشت و تعطیلی سراسری کشور را فراگرفت. اما از آنجایی‌که شبکه ملی پست به‌عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات رسان همواره در صف اول ارایه خدمت به شهروندان، خواه در گرما یا سرما است، در این ایام نیز تعطیل نبود و بخش زیادی از همکاران به ویژه مدیران و کارکنان پرتلاش حوزه های اجرایی، در حال انجام وظیفه بودند.

خدمت‌رسانی در این شرایط سخت میسر نبود، مگربه مدد داشتن روحیه جهادی و مومنانه همکاران این شبکه که همواره خدمت به خلق خدا را نوعی عبادت و بندگی می‌دانند و فارغ از هر محدودیتی دل به خدمت رسانی به مردم و هموطنان بسته اند.

اینجانب در کسوت مسئول ستادمدیریت بحران شرکت ملی پست، بر خود فرض می دانم تا تلاش‌ها و زحمات‌ بی شائبه همکاران پستی  را که در چند روز تعطیلی در محل کار خود حاضر بودند ارج نهاده و از تک‌تک شما جهادگران و مجاهدان عرصه خدمت‌رسانی قدردانی می‌نمایم.

همچنین جا دارد از حمایت‌های همه‌جانبه جناب آقای دکتر لیائی، معاون محترم وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست برای جبران خدمات این عزیزان قدردانی نمایم.

از خداوندمنان تداوم عزت، سلامتی و افتخارآفرینی شما عزیزان و خانواده‌های همواره صبورتان را آرزومندم.  

         سعید شریف‌زاده عضو هیئت مدیره و

     رئیس ستادمدیریت بحران شرکت ملی پست

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: