شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 582123

تاریخ همواره عرصه تقابل دو جبهه حق و باطل بوده است و واقعه عاشورا مصداق واقعی آن است که نتیجه تحریف روایت‌ها و حقایق آن برهه از تاریخ بوده است. در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، لازم است به نقش حضرت زینب (س) و حضرت زین‌العابدین (ع) اشاره شود که رسالت اطلاع‌رسانی شفاف و درست از واقعه کربلا را به درستی ادا کردند و اجازه نداند که کربلا در کربلا بماند و امروز ما شاهد ادامه مسیر حسینی در گوشه و کنار این گیتی پهناور هستیم.

اصحاب رسانه، یاوران بنگاه‌های اقتصادی هستند، کسانی که با نگاه انتقادی خود، مسیر توسعه را اصلاح می‌کنند. همت آنان که بدون هیچ چشمداشتی، کار حرفه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند و در دل تحریم‌های ظالمانه و موانع و مشکلات پیچیده، به یاری فعالان اقتصادی و صاحبان صنعت می‌آیند، ستودنی است. روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید راه آگاهی، شهید محمود صارمی، بهانه‌ای ارزشمند برای یادآوری نقش بی‌بدیل خبرنگاران در حفظ و توسعه کشور و  فرصتی بزرگ برای تقدیر از زحمات طاقت‌فرسای پیام‌آوران عدالت و آگاهی است.

این رسالت خبرنگاران است که در دفاع از حق، مرز بین حق و باطل را برای مخاطبان خود با بیان شیوا و رسا مشخص کنند. در این راستا، خبرنگاران ارجمند کشورمان، الگوی قیام عاشورا را سرمشق خود قرار داده‌اند. با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، سال جاری را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامیده‌اند، امید است بنگاه‌های اقتصادی در عرصه جهاد اقتصادی و خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین بتوانند گام مهمی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بردارند. اینجانب روز ارجمند خبرنگار را به همه مدافعان راستین شفافیت تبریک می‌گویم و از خدای متعال، توفیقات روزافزون خبرنگاران را در دفاع از حریم شفافیت آرزومندم.

علیرضا زمان‌پور

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: