مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

حذف واسطه‌ها از صنعت گردشگری کیش ضروری است

حذف واسطه‌ها از صنعت گردشگری کیش ضروری است
کدخبر : 582162

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت حذف واسطه‌ها از صنعت گردشگری این جزیره گفت: با تحقق این مهم، تور اپراتورها و چارتر کنندگانی که حلقه اصلی صنعت گردشگری هستند به تعادل خواهند رسید.

رحیم سرهنگی در رابطه با ممنوعیت فروش بلیط چارتری بیان کرد: در همین جهت به دلیل شرایط ویژه جزیره کیش، پیگیری‌هایی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت راه و شهر سازی انجام شده که نسبت به رفع این مشکل امیدوار هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه، در کنار پیگیری‌ها برای رفع موضوع پروازهای چارتری به دنبال طرح‌های جایگزین برای حفظ و ارتقا سطح صنعت گردشگری هستیم، اضافه کرد: اجرای طرح «مشعل» و پیش بینی تور اپراتورهای حرفه‌ای برای ارایه خدمات شایسته از ابتدای سفر تا انت‌های سفر به مقصد جزیره کیش یکی از اقدامات موثر برای رونق بخشی به حوزه گردشگری است.

به گفته «سرهنگی» تور اپراتورها مجموعه‌های حرفه‌ای و خلاقی هستند که به عنوان یک استارتاپ در حوزه صنعت گردشگری نقش آفرینی می‌کنند.

وی تور اپراتورها را حلقه مهم صنعت گردشگی عنوان کرد و افزود: با نظارت فراگیر سازمان منطقه آزاد کیش بر عملکرد تور اپراتورها، به طور حتم در جهت حل مشکلات آنان، گام‌های موثری خواهیم برداشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: گرمای تابستان، کاهش سفرها به دلیل مباحث اقتصادی در کنار معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری کشورهای همسایه سبب ترغیب مردم به این مقاصد گردشگری خارجی شده که در نهایت منجر به خروج ارز از کشور می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: