قیمت سکه

کاهش قیمت سکه | پیش بینی از قیمت سکه در آینده

کاهش قیمت سکه |  پیش بینی از قیمت سکه در آینده
کدخبر : 582356

قیمت سکه امامی همچنان در کانال 28 میلیون تومانی قرار دارد و به طور میانگین در سطح 28 میلیون و 113 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش تقریبا 110 هزار تومانی داشته است.

امروز، ‌سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۲۳ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز تغییر روند داده و با کاهش ۲۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۵ هزار و ۱۳۴ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۶۷ تومان، ۴۱ هزار و ۳۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با افزایش درهم و کاهش دلار و یورو همراه بوده است.قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش جزیی سه تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۲۲ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۲۴۳ تومانی، رقم میانگین ۴۵ هزار و ۱۳۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۲۷۰ تومان اعلام شده که با افزایش ۸۱ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در  بازار آزاد  یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛  قیمت دلار در بازار آزاد  با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه  ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز با کاهش قیمت‌های جزیی همراه بوده است.

قیمت سکه امامی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد و به طور میانگین در سطح  ۲۸ میلیون و ۱۱۳ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش تقریبا ۱۱۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا،  سکه امامی  نیز در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان را نشان می‌دهد که کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: