شرکت ملی پست

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت؛ دیدار لیائی با دو تن از آزادگان شرکت ملی پست

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت؛ دیدار لیائی با دو تن از آزادگان شرکت ملی پست
کدخبر : 582483

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با دو تن از همکاران آزاده شرکت ملی پست دیدار کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، محمود لیائی در جریان سفر به استان های خراسان رضوی و جنوبی  همزمان با 26 مرداد؛ سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ضمن حضور در منزل آزادگان سرافراز جمشید اعتمادی و علی قربانی دو تن از آزادگان بازنشسته شرکت ملی پست با آنها دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدارها با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: اسرا با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شده و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند» افزود: همه اینها نشان از اهمیت فداکاری و ایثار آزادگان عزیز دارد و وظیفه ماست تا هر از چندگاهی با سرکشی و دیدار با همکاران آزاده و ایثارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس از مشکلات و چالش های آنان مطلع و در حد توان آن را برطرف نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: