مجتمع فولاد قاینات

واحد بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات به بهره برداری رسید

واحد بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات به بهره برداری رسید
کدخبر : 582830

واحد بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

واحد بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی روز جمعه در آیین بهره برداری از این طرح اقتصادی که با حضور نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح ۱۰ میلیون یورو معادل پنج هزار میلیارد ریال است.

حامد حسن نژاد با بیان اینکه ظرفیت این واحد اقتصادی ۳۳ هزار تن در سال است، اضافه کرد: همچنین میزان اشتغالزایی این طرح ۲۰ نفر به صورت مستقیم است و محصول این واحد تولیدی، بریکت سرد با مقاومت خرایش حداقل ۴۰۰ کیلوگرم است.

وی عنوان کرد: همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی کارگاه اکسیژن مجتمع فولاد قاینات هم با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی سالن ورزشی چند منظوره روستای تیغاب قاینات افتتاح شد.

این سالن ورزشی چند منظوره با مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شده و این پروژه نیمه تمام معطل مانده به همت دولت سیزدهم و با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهر نیمبلوک هم همزمان با دومین روز از هفته دولت آغاز شد.

بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر نیمبلوک از مطالبات چندین ساله مردم بود که از امروز وارد مرحله اجرا شد و این پروژه توسط ایمیدرو و شرکت فولاد قاینات با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.

دیدار با خانواده شهید حسن بادامکی از دیگر برنامه های استاندار خراسان جنوبی در دومین روز سفر هفته دولت به شهرستان قاینات بود.

شهید مرزبان استوار یکم حسن بادامکی متولد بهمن ماه ۱۳۷۷ است که در اردیبهشت ماه امسال در محل برجک مزه سر سراوان به شهادت رسید.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریور (سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر) هفته دولت نام دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: