مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت هفته دولت خبر داد:

هدف گذاری دریافت ۳۰ پروانه اکتشاف تا پایان سال ۱۴۰۲

هدف گذاری دریافت ۳۰ پروانه اکتشاف تا پایان سال ۱۴۰۲
کدخبر : 582831

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه پیش‌بینی ما دریافت ۳۰ پروانه اکتشاف تا پایان سال ۱۴۰۲ است، عنوان کرد: از مهمترین اهداف خود را تا پایان سال افزایش اکتشافات، به خصوص اکتشاف معادن عمیق تعیین کرده و این هدف را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت ایمپاسکو در هفته دولت در رابطه با اقدامات انجام شده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حوزه اکتشاف گفت: از ابتدای سال تاکنون موفق به دریافت چهار پروانه اکتشاف در استان زنجان شده‌ایم و همزمان پیگیر دریافت پروانه اکتشاف در دیگر استان‌ها نیز هستیم.

کریم‌نژاد افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جاری بیشترین تعداد پروانه اکتشاف را در استان فارس و در محدوده‌های پلی متال خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم متنوع‌ترین محدوده‌ اکتشافی ما در سال جاری، استان خراسان جنوبی با مواد معدنی طلا، مس، آهن، سرب و روی و زغال باشد.

مدیرعامل ایمپاسکو ادامه داد:‌ همچنان به اکتشاف و استخراج طلا ادامه می‌دهیم و استان‌های زاهدان و خراسان رضوی هم در زمینه طلا، مس و آهن بسیار امیدبخش هستند و تعداد زیادی از پروانه‌های اکتشافی ما در زمینه مس، طلا و آهن خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: