سرپرست مدیریت حقوقی بیمه ملت اعلام کرد:

وصول ۲۱۸ میلیارد تومان از مطالبات بیمه ملت

وصول ۲۱۸ میلیارد تومان از مطالبات بیمه ملت
کدخبر : 583288

سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادهای بیمه ملت گفت: با پیگیری مدیریت حقوقی بیمه ملت، ۲۱۸ میلیارد تومان از مطالبات معوق این شرکت وصول شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا تحریری‌نیا اظهار داشت: پس از به‌روز رسانی چارت سازمانی مدیریت حقوقی و تشکیل پنج اداره در این مدیریت، امور حقوقی شرکت بیمه ملت، در حوزه‌های تخصصی دنبال شده که تاثیر مستقیمی بر به نتیجه رسیدن پرونده‌های وصول مطالبات و رفع توقیف از حساب‌ها و اموال شرکت داشته است.

وی افزود: برای دنبال کردن امور حقوقی در حوزه‌های تخصصی، پنج اداره امور وکلا، نمایندگان حقوقی و سامانه‌های قضایی، اداره دعاوی، اداره امور قراردادها، ثبتی و اجرایی، اداره پیگیری و تجسس حقوقی و اداره بازیافت خسارت در مدیریت حقوقی بیمه ملت تشکیل شده است تا تمامی پرونده‌های حقوقی در حوزه‌های تخصصی خود پیگری شود.

تحریری‌نیا گفت: مدیریت حقوقی بیمه ملت در ۹ ماهه گذشته موفق شده است، با پیگیری ۵۶ پرونده وصول مطالبات شرکت، ۲۱۸ میلیارد تومان از مطالبات معوق شرکت را وصول و در دفاع از حقوق شرکت در محاکم دادگستری با صدور دادنامه های متعدد به نفع شرکت به ارزش ۲۷۵ میلیارد ریال اقدامات مثبتی به جای گذاشته است.

سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادهای بیمه ملت ادامه داد: این مدیریت همچنین در ادامه با رفع توقیف از حسابها و اموال شرکت به ارزش ۲.۰۹۸ میلیارد ریال و اقدام قضائی نسبت به پرونده‌های معوق بازیافتی به ارزش ۳۱۵ میلیارد ریال توفیق که در چند ماه گذشته در مجموع ۴۶۳ میلیارد تومان از مطالبات معوق، اخذ آراء له شرکت، رفع توقیف از اموال و حسابهای شرکت و غیره نقش مهمی در تزریق نقدینگی به شرکت کارنامه موفقی به دست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت حقوقی با پیگیری موارد حقوقی و همکاری با ۱۱۰ وکیل و ۴۷ نماینده امور حقوقی، ۲۰۹ میلیارد تومان از حساب‌ها و اموال شرکت را رفع توقیف کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: