فولاد مبارکه اصفهان

به محصولات تولید داخلی فولاد مبارکه افتخار می‌کنیم

به محصولات تولید داخلی فولاد مبارکه افتخار می‌کنیم
کدخبر : 583534

محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن قطعه سازان خودرو گفت: به محصولات باکیفیتی که توسط فولاد مبارکه به عنوان تولیدکننده داخلی تولید می‌شود، افتخار می‌کنیم.

محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن قطعه سازان اظهار داشت: فولاد مبارکه اصفهان از معدود شرکت‌هایی است که در بازارهای بین‌المللی شناخته شده و مورد قبول خریداران است و نرخ محصولات تولیدی آن به دلیل کیفیت بالا حتی از LME هم بالاتر است. بنابراین جا دارد بگویم به محصولات باکیفیتی که توسط فولاد مبارکه به عنوان تولیدکننده داخلی تولید می‌شود، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به طرح توسعه‌ای ۴ میلیون تنی فولاد مبارکه، افزایش تولید ورق سرد را که موردنیاز تمام صنایع کشور است؛ شاهد باشیم. همچنین امیدواریم نیاز ورق و به خصوص ورق سرد اسیدشویی به طور کامل در داخل کشور تامین شود.

شایان ذکر است در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه با سهم ۲۰ درصدی بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا است و در تولید ناخالص داخلی کشور (GDP) سهم ۱.۵ درصدی و در تولید ناخالص بخش صنعت سهم ۶.۵ درصدی دارد. امروز در زنجیره تأمین گسترده فولاد مبارکه بیش از ۲۵۰۰ تأمین‌کننده خدمات و کالا مشغول و شبکه گسترده مشتریان این شرکت شامل بیش از ۱۰۰۰ کارخانه و کارگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: