در نشست مشترک با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

ارائه گزارش عملکرد بیمه مرکزی در اجرای آیین بزرگداشت اربعین حسینی

ارائه گزارش عملکرد بیمه مرکزی در اجرای آیین بزرگداشت اربعین حسینی
کدخبر : 583792

رییس کل بیمه مرکزی در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که گزارش عملکرد دستگاه های متولی و اجرایی پیرامون برگزاری باشکوه مراسم اربعین بررسی می شد، گزارش عملکرد صنعت بیمه پیرامون این رویداد فرهنگی را ارائه کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این نشست اعضای ستاد اربعین ضمن ارائه گزارش عملکرد به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

دکتر علی استاد هاشمی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که صنعت بیمه علاوه بر انجام تعهدات حرفه ای در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود نیز موفق بوده، اظهار داشت: بر اساس آمار و مستندات موجود در خصوص حوادث اربعین حسینی در سال جاری، عملیات بیمه گری در حد مطلوب بوده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت تعمیم فرهنگ بیمه در کشور از آمادگی صنعت بیمه برای هم افزایی و تعامل با سایر ارکان دولت خبر داد.

گفتنی است سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعامل شرکت بیمه میهن نیز به ارائه جزئیات عملکرد شرکت بیمه میهن به عنوان بیمه گر اصلی بزرگترین همایش پیاده روی جهان اسلام پرداخت و آمار مربوط به حوادث و فرایند پرداخت خسارت را در حضور اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد اربعین، تشریح کرد.

بر اساس این گزارش در نشست یادشده نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان اورژانس، هلال احمر، سازمان انتقال خون و فراجا هم حضور داشتند که عملکرد مجموعه های متبوع آنان در حضور نمایندگان خانه ملت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: